جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

دستگیره درب سانتافه

فروش انواع قطعات یدکی سانتافه ix45 از سال 2013-2017 به صورت استوک و نو با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه گیل استوک.کلیه قطعات به صورت اصلی جنیون پارت با شماره فنی و بارکد اصالت کالا می باشد که همین امر سبب شده فروشگاه گیل استوک همواره رضایت مشتریان خود را در بازار قطعات یدکی جلب کند چرا که رسالت مجموعه ما همین بوده است.

دستگیره درب سانتافه

دستگیره درب سانتافه 2013 تا 2017 کیلس دار اصلی جنیون تمام استیل و کاملا با کیفیت به صورت تک و عمده در فروشگاه گیل استوک موجود می باشد.

قیمت دستگیره درب سانتافه

یکی از فاکتور های مهم در خرید دستگیره درب قیمت ان است که فروشگاه گیل استوک با بهترین قیمت و کیفیت این محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

کیلس درب سانتافه

یکی از مزیت های مهم کی لس درب عدم استفاده از سویچ می باشد بدین صورت که کیلس خودرو به صورت قفل مرکزی عمل کرده و راننده خودرو با فشردن یک دکمه روی دستگیره درب امکان باز یا بستن درب را دارد.همچیمن کیلس درب سانتافه به صورت تمام استیل زیبایی خاصی به خودروی سانتافه داده لازم به ذکر است خودرو های سانتافه ای که این اپشن را ندارند به راحتی می توانند با خرید کیلس و دستگیره درب کیلس دار از این مزیت بهره مند شوند.

کیلس درب اصلی سانتافه

یکی از نکات اصلی و مهم در خرید دستگیره درب سانتافه اصالت قطعه می باشد چون در صورت خرید جنس نامرغوب سیستم ضد سرقت خودرو دچار ارور می شود. یکی از مشخصه های مهم در خرید دستگیره درب شماره فنی و لوگو هک شده هیوندا و کیا روی خود محصول می باشد که همین امر اصالت کالا را تضمین می کند.

ورود

حساب کاربری ندارید؟