جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

چراغ جلو تویوتا chr

چراغ جلو تویوتا chr جنیون پارت مدل 81170F4070

این چراغ جلو برای خودرو تویوتا chr از سال 2015 تا 2018 مناسب می باشد و برند اورجینال جنیون پارت شرکت تویوتا می باشد که دقیقا همان برند فابریک روی خودرو های صفر کیلومتر می باشد.چراغ های جلو خودروی chr از تکنولژی led adptive استفاده می کند که به همین منظور قدرت تابش نور بسیار بالایی دارد که باعث اسودگی خاطر 100 درصد راننده در شب می شود.چراغ جلو تویوتا chr با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه گیل استوک موجود می باشد. جهت استعلام قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

چراغ جلو تویوتا chr

چراغ chr موجود در فروشگاه گیل استوک از برند جنیون پارت تویوتا می باشد که بهترین کیفیت را دارد . چراغ های اورجینال هرگز در مقابل تابش نور افتاب شفافیت خود را از دست نمی دهد و همواره نور با بهترین کیفیت از چراغ ساطع می شود و همچنین به علت اصلی بودن چراغ هیچگونه اخطار یا الارمی از سوی ecu خودرو به راننده هشدار نمی دهد.

 

قیمت چراغ جلو تویوتا chr

قیمت چراغ جلو chr در بازار به علت نوسات قیمتی دلار بسیار مختلف می باشد اما فروشگاه گیل استوک این تضمین را به مشتریان عزیز می نماید که پایین ترین قیمت و از سوی دیگر چراغی با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

 

 

 

لوازم یدکی تویوتا chr

خودرو تویوتا chr یک خودرو نیمه شاسی و در عین حال اسپرت شرکت خودرو سازی تویوتا می باشد که با ظاهر جذاب خود فروش مطلوبی در ایران داشته که از سویی دیگر صاحبان این خودرو در اثر تصادفات در صورت نیار به قطعات یدکی خودرو chr با مشکل کمبود قطعات مواجه می شد که در همین راستا فروشگاه گیل استوک این مشکل را برای مشتریان عزیز رفع کرده و اقدام به واردات قطعات یدکی خودرو تویوتا chr نموده تا مشتریان عزیر با خیالی اسوده جنس با کیفیت را با بهترین قیمت تهیه کنند

 

 

 

ورود

حساب کاربری ندارید؟