جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

چراغ جلو اسپورتیج

چراغ جلو اسپورتیج

چراغ جلو اسپورتیج در مدل های مختلف از سال 2008 تا 2017 به صورت استوک و نو با کیفیت جنیون اصلی در فروشگاه گیل استوک موجود می باشد. چراغ های اسپورتیج به علت طراحی این خودرو یکی از عوامل تاثیر گذار در ظاهر این خودرو می باشد. به همین علت چراغ هایی که در حین تصادف شکسته می شود باید جنس درجه یک و اصلی ان تهیه شود تا ظاهر زیبا خودرو حفظ شود. جهت خرید چراغ جلو ارسپورتیج با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

 

چراغ جلو اسپورتیج 2015

چراغ های جلو اسپورتیج از مدل 2013 تا مدل 2015 با یک ظاهر در بازار موجود می باشد. یکی از اصلی ترین مزیت چراغ های اسپورتیج این مدل قابلیت دیلایت می باشد.به طوری که در حالت روز این ال ای دی ها روشن بوده و علاوه بر ظاهر جذاب تر ایمنی بیشتری را برای راننده فراهم می کند. یکی دیگر از عوامل مهم در خرید این چراغ استفاده از چراغ درجه یک با کیفیت بالا می باشد چرا که به علت وجود دیلایت حساس می باشد.

 

 

 

 

قیمت چراغ جلو اسپورتیج

چراغ جلو اسپورتیج به علت وجود مدل های مختلف قیمت های گوناگونی در بازار دارد از این جهت فروشگاه گیل استوک تضمین میکند که چراغ های اسپورتیج را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد تا با خیالی اسوده خرید نمایند. یکی دیگر از مزیت های چراغ اسپورتیج موتور دار بودن ان است که این قابلیت را برای راننده فراهم می کند تا نور چراغ را ار داخل خودرو بتواند تنظیم کند.

 

چراغ جلو اسپورتیج 2017

چراغ جلو اسپورتیج اتاق جدبد در دو مدل 2016 و 2017 دارای ظاهری متفاوت نسبت به مدل های قدیمی می باشد. چراغ جلو اسپورتیج مدل 2017 در دو مدل ساده و زنون خور با کیفیت اصلی جنیون موجود می باشد. این مدل چراغ دارای دیلایت های دو حالته می باشد به طوری که در روز با نور حداکثر روشن می شود اما در حالت روشن بودن نور چراغ جلو دیلایت کم نور تر می شود.

 

 

چراغ جلو اسپورتیج 2008

چراغ های اتاق قدیم اسپورتیج 2008 تا 2010 در دو مدل به صورت استوک و نو در فروشگاه گیل استوک با بهترین کیفیت و قیمت موجود می باشد. یکی از مزیت های چراغ های اصلی جنیون کیفیت طلق این چراغ می باشد به طوری که در برابر افتاب مقاوت خوبی داشته و رنگ ان زرد نمی شود و شفافیت خود را به مرور زمان حفظ می کند.

 

 

ورود

حساب کاربری ندارید؟