جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت به روز قبل از خرید تماس بگیرید.

تعمیرات چراغ و اینه بغل

تعمیرات چراغ و اینه بغل خودرو های خارجی

مجموعه گیل استوک همواره از ابتدای شروع کار خود در تلاش بوده تا رفاه حال مشتریان خود را تامین نماید. از این جهت علاوه بر فروشگاه قطعات یدکی خودرو های خارجی و منطقه ازاد، واحد تعمیرات چراغ و اینه بغل خودرو های خارجی را نیز فعال کرده است . چرا که با بالا رفتن قیمت قطعات یدکی توجه مشتریان عزیر مجموعه گیل استوک به جهت تعمیرات چراغ ها و اینه بغل اسیب دیده بیشتر شده از این جهت مجموعه ما با بهترین محیط و تجهیزات کارگاهی و خبره ترین تعمیر کاران چراغ و اینه این مهم را در راستای هرچه بیشتر رفاه مشتریان فراهم نموده .

اشنایی بیشتر با واحد تعمیرات مجموعه گیل استوک

به جهت معرفی واحد تعمیرات چند مورد از نمونه های تعمیر چراغ جلو و عقب را برای شما مشتریان عزیز در قسمت زیر قرار میدهیم.

تعمیر چراغ ازرا

شفاف سازی چراغ جلو ازرا 2010

 

شفاف سازی چراغ جلو ازرا گرنجو

 

تعمیر چراغ جلو بی ام و

در مجموعه گیل استوک تعویض طلق چراغ جلو به صورت کاملا فابریک و با بهترین دستگاه ها انجام می شود. در ضمن کلیه خدمات تعویض طلق گارانتی 2 ساله مجموعه ما را شامل می شود.

نمونه کار های تعویض طلق چراغ جلو :

 

تعویض تخصصی طلق چراغ جلو bmw 530i

 

تعویض تخصصی طلق چراغ توسان 2015

 

انواع طلق چراغ جلو فابریک

 

اب بندی چراغ جلو

جهت اب بندی چراغ جلو کلیه تست های مربوط به نفوذ اب و خاک بر روی چراغ انجام شده و با بهترین چسب موجود در بازار این کار در مجموعه ما انجام می شود.

اب بندی چراغ جلو ائودی

تعمیر خطر عقب جنسیس

در برخی خودرو ها ال ای دی خطر عقب به علت عیب کارخانه ای سوخته یا نیم سوز می شود که در مجموعه گیل استوک به صورت کاملا فابریک قابل تعمیر می باشد.

نمونه تعمیرات خطر عقب :

تعمیر خطر عقب جنسیس 2013

 

تعمیر اینه بغل در رشت

اینه بغل شامل قطعاتی است که در صورت بروز تصادف شکسته یا اسیب می بیند که باید بصورت کامل اینه تعویض شود. اما در مجموعه ما تعمیرات اینه بغل به صورت کاملا تخصصی به شیوه تزریق کوتینگ پلاستیک و قالب گیری انجام می شود.

 

 

انواع راهنما و موتور اینه بغل

 

 

و در انتها مجموعه گیل استوک تمام تلاش خود را به جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز می کند . چرا که رسالت ما جلب رضایت مشتریست.

ورود

حساب کاربری ندارید؟